Spirits
Whisky, Coniac, Vodka, Gin, Rom, Tequila, Lichior, Brandy, Vermut etc.
Whisky
Vodka
Tequila
Lichior
Sampanie & Vin Spumant
Sampanie, Vin Spumant, Prosecco, Franciacorta, Cava, Lambrusco etc.
Sampanie
Cava
Vin Spumant
Prosecco
Vin
Vin Rosu, Vin Alb, Vin Rose
Vin Alb
Vin Rose
Vezi toate Vinurile
Cosuri Cadou
Oferă în dar un cadou original, plin cu delicatese și-un ambalaj special!
Altele
Bere, Ready to Drink, Apa, Apa Tonica, Sirop, Topping, Pahare
Produse Noi
Descoperă băuturile recent adăugate în oferta FineStore
Pachete
Cumperi mai mult, plătești mai puțin
Idei Cadouri
Faci cea mai potrivită alegere.
Ultimele Bucati
Grabeste-te, prinde produsul favorit la un pret bun.
Magazin Baneasa
Vezi turul virtual. Te asteptam pe Bulevardul Aerogarii, Nr. 2-8, Sector 1, Bucureşti
![]()
Doreşti să returnezi unul sau mai multe produse cumpărate de la FineStore? Iată ce trebuie să faci:
| 1. |
Trimite o solicitare de retur la adresa de e-mail [email protected] cu următoarele informaţii:
|
||||||||||||
| 2. |
Returnarea produsului / produselor comandate şi livrate se poate face fizic, prin predarea personală a acestuia/acestora de către clientul cumpărător sau prin expedierea lor prin FAN Courier, în termen de 45 de zile calendaristice de la data livrării, la adresa: CTPark Bucharest North, str. Vila Ana, nr. 6, cladire BUN2, Afumati, Ilfov |
||||||||||||
| 3. |
FineStore isi asuma obligatia de suportare a cheltuielilor privind returnarea produselor in termenul de 45 zile mentionat anterior, exclusiv in masura in care returnarea se realizeaza in primele 14 zile ale termenului. Cu incepere din a 15-a zi, pana la expirarea termenului de 45 zile, aceste costuri revin si sunt in sarcina clientului/cumparatorului, fara perceperea unor taxe sau comisioane suplimentare. |
||||||||||||
| 4. |
Produsul /produsele propuse spre retur trebuie să fie în aceeași stare în care acestea au fost livrate de către FineStore (sigilate, în ambalajul şi cutia originală, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele însoțitoare - factură, bon fiscal sau alte documente). În caz contrar, FineStore are dreptul de a refuza returnarea produselor şi implicit, restituirea contravalorii. Nu sunt acceptate produse ce prezintă urme de deteriorare sau uzură, timbru rupt, ambalaje deteriorate sau incomplete, lipsă cutie proprie etc. |
||||||||||||
| 5. |
Recomandăm returnarea produsului /produselor în ambalajul original (cutia inscripţionată FineStore) deoarece oferă o protecţie sporită. FineStore nu îşi asumă răspunderea pentru produsele deteriorate în timpul transportului. |
||||||||||||
| 6. |
Contravaloarea produselor comandate, livrate de FineStore şi ulterior returnate de către clientul cumpărător, în condiţiile mai sus menţionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, în contul transmis pe e-mail de către cumpărător, în termen de 14 zile lucrătoare de la data recepţionării returului. |
Condiţiile sunt valabile indiferent de metoda de retur aleasă (predare personală sau prin curier).
