Produse
EASTER
DEALS

Choya 3 Ani Ume 0.7L

LICHIOR 70cl / 15.5% COD PRODUS: PD0093

Choya 3 Ani Ume 0.7L
Choya 3 Ani Ume 0.7L Imagine 1
Galerie Produs

Lichior

SUPER REDUCERI LA ALTE PRODUSE

Produsul nu mai face parte din oferta. Lichior

VEZI OFERTELE

ACEST PRODUS NU MAI FACE PARTE DIN OFERTA

Produse disponibile din acest brand

VEZI TOATE

Descriere

Un lichior tradițional japonez, Choya 3 Ani Ume reprezintă în mare parte forma lichidă pe care o ia fructul cu același nume – ume – un fruct adesea confundat cu pruna, dar care prezintă caracteristici diferite. Ume are culoarea piersicii necoapte și este bogat în antioxidanți și aminoaicizi, iar pentru acest lichior extractul de ume este împletit cu alcool, apoi maturat timp de 3 ani în butoaie de stejar alături de fructe ume întregi, cu tot cu sâmbure. Rezultatul? O licoare cu un caracter revigorant, perfectă de savurat ca aperitiv, pe care vă invităm să o degustaţi rece.

Notele degustării:

Miros: Buchet fin parfumat, care dezvăluie note dulci-acrișoare de ume

Gust: Aromele continuă linia olfactivă printr-o dulceață fructată, căreia i se adaugă tușe condimentate de stejar

Finish: Dulce-acrișor

Culoare: Cupru

Caracteristici

Categorie
Lichior
Stil
Ume
Brand
Choya
Tara de origine
Japonia
Litraj
70cl
Alcool
15.5%
Cu Pahar
Nu

Fii primul care scrie un review

0 din 0 review-uri

5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Adauga Review
Scrie review pentru Choya 3 Ani Ume 0.7L

Scrie un review pentru:

Choya 3 Ani Ume 0.7L

Acorda o nota:

Prin actionarea butonului ADAUGA REVIEW declar ca am citit si sunt de acord cu Termeni & Conditii, Prelucrarea datelor cu caracter personal

Istoricul tau de navigatie

Stoc Magazin Baneasa
Stoc Magazin Baneasa

Choya 3 Ani Ume 0.7L

Stoc disponibil in magazin Baneasa
0
Pret/Buc
193 26 lei
Stocul reprezinta numarul de bucati disponibile in magazin, stocurile online/depozit sunt separate. In magazin nu se pot rezerva produse iar stocul poate suferi modificari in functie de cerere.
Bulevardul Aerogarii, nr. 2-8, Sector 1, Bucureşti (cautati pe Waze “FineStore Magazin”)